Wednesday 21 December 2011

mati tu suatu yang pasti

kata orang.. '' hidup perlu diteruskan '' apa2 pon sebab aku dah jumpa insan2 yang berkenaan buat aku sedar kata2 tu tak semudah yang d sebut2 T_T

sedih pulak tibe2...

qada' & qadar....

beramal lah seolah2 kamu akn mati pada esok hari,

---aku salu lupa mati, igt pasal benda seronok je, haisy, amal tak de, ank soleh pon takde lagi.. (tetibe plak)



amanah sbg khalifah tu berat

...........................................................................................................................

esok abah balik !! :)

.....................................................................................................

aku tak tau kalau ada yang akan sentiasa doakan kebahagian aku dalam diam....
ya allah mudahkan la semua urusan akhirat n jgk dunia seluruh umat

......................................................................................................................................

belajar
sama ada dr pengalaman sendiri,
atau pon
kau akan belajar dari pengalaman orang sekeliling

tapi 
abah kata, 
kalau kena kat diri sendiri,
sakitnya lebih..

:) kena slalu senyum, apa yang jadi pasti ada hikmahnya yang tsirat n tersurat
&
apa yang jadi kat sekeliling semua jadi peringatan utk diri yang terlupa


(banyak je benda yang bukan kita tak tau , tapi saja lupa /buat2 tak ingat....
kadang2 dah tau, tapi saja tak nak buat selagi tak da org suruh, atau aku sorang je kot cm tu, mmg dasar nak kan perhatian! -_-)


No comments:

Post a Comment